6.1.12

once upon a day 2

baru2 ni member aku suh aku ajar dya nek keta.
kebetulan,malam tu ad sebiji keta iswara manual member ak pnya.
so kami pinjam la keta dya.
seblom ni pon aku dh ajar dh dya nek keta auto cena.

so aku ajaq la dya,pusing2 kat padang,dya pon cam dah okay,kami nek jalan besar,pusing p kat pondok yg slalu dok lepak.
tetiba member aku jadi gelabah,aku pon dok sound2 la dya,sambil dok kawai stereng skali,
pastu dya masuk parking,xneutral gear.
ak tnya "awat?"
dya jwab " tu ang tgok pakcik ang mai"
ak kalih2 tgok kat pondok, 3 org policemen dok mintak2 ic kt bdak2 yg lepak kat situ.

teruih,aku pon kalut2 start enjin,masuk gear reverse,reverse skit,masuk gear 1,vroom,p ronda2 tmpt len dlu.
dah la dompet xbwak, ic n lesen pon xdak,
bukan apa ,takut nnti dya bagi buah "balai cita"
xnaya.?

so kami p la ronda2,pusing rondbot seround,
then masuk balik simpang ke pondok tadi,
unfortunately, 3 ekoq policemen tadi baru kuar dari smpang tu.
sorang perasan keta kami tu,
dok usha2,(depa mai pon sbb nak cari keta tu)
ak pon dgan coolnya drop gear, vroom , hilang.
hahahaha.

p/s : i prefer manual car more than auto car. bole men gear ngan clutch.
bes wei.

p/s 2 :

aku xda la cam org2 len,
nak pkai keta mewah2.
bagi aku gen 2 sbji ni pon aku dah puas hati dah.
yg amoi 2 org tu pon ,
klu nak bgi skli pon okay gk.
;D

No comments:

Post a Comment