19.12.11

placing terkena

okay.
harini aku ad byk idea nak tlis kat blog.

ak nak mulakan ngan definisi "placing".
maksudnya #1 meletakkan alasan atas org lain/memberi alasan yg xmunasabah atas sesuatu peristiwa.
                  #2 membubuh/mengutuk/memerli seseorang.
cnthnya.
aku nak balik awal lepas lepak2.
depa tnya
"nak p mana wei?"
"balik ah,tdoq,mak aku panggil balik"
"tudia placing mak panggil balik truih.p la balik ,xreti nak bercampoq"
tpi mmg benda btul pon,mak aku panggil balik. -..-


so,paham x?
xphm klu.
lantak kat u all.

okay.
placing terkena plak.
sat ak story la.

watak : angah , panjang , aun.
panjang: tudia angah,men gtar nmpk mcm budak kampung btui2.dgan suar koyak,beg plastik kat tgn.hahaha


angah : ni namanya,pekerja yg rajin.


aun: bila pon pekerja rajin,kerja sekerat sekerat.dah la ad plastik tu,nmpk mcm pengemis ja.


panjang : hahaha.tu la pasal.nmpk sedih ja.pekerja rajin la sgt.


angah : xpa lagi,bkan cam sorang tu,pekerja malas.smpai kena p kl jmpa bos. (ni dya dok kata kat aun)
*angah ngan aun pergi kl 2 mnggu lepas,nek motor nak jmpa bos aun,aun ad problem skit kt tmpt kerja*
aku : tu dia,ampa nmpk angah susun game camna (maksudnya angah bubuh balik aun la)


panjang : hg pesepa,org sembang pasal laen,ang sembang pasai kl plak.gila.


aku : hahahahaha.terkena.


panjang : tu la org kta placing terkena.


so paham x cita aku ni?
xpaham sudah.

;D


good friends are like stars.
you don't always see them.
but you know there always there. 

No comments:

Post a Comment